justinbieberr

Direktlänk till inlägg 4 juni 2011

novellen del 7&8 :)

Av biebersgirl - 4 juni 2011 17:47

hoppas jag inte lagt in den förut...?!! :)


 

Hej sa Melanie medans hon log mot dig, men hon såg ledsen ut.
- Hej hej! Har det hänt nåt?
- ja, men kan vi gå in istället? Frågade Melanie samtidigt som hon pekade på dörren.
Du nickade mot henne. Ni gick direkt till ditt rum, hon satt sig på sängen och jag gjorde samma sak.
- Gumman berätta!
Men hon satt helt tyst. Jag var orolig för att man märkte att hon inte mådde så bra.
- Snälla säg, du vet att du kan lita på mig!
Melanie började gråta. Jag försökte krama henne hela tiden men det gick inte för att hon tog bort mina armar från henne hela tiden.
- Snälla?
- Jag... Jag tror att jag är gravid! 
När hon sa detta grät hon ännu mer.
- Har du inte berättat till nån?
- Du vet hur mina föräldrar är... Om de får veta det då dödar de mig... Jag vet inte hur det hände jag vet ingenting...
Mer och mer tårar rann ner från hennes kind.
- Vi måste till ungomsmottagningen sa du medans du gick upp från sängen.
- Me... Melanie hann inte säga nåt för att jag var redan på väg till min mammas rum.
När du var på väg kunde du inte förstå nåt... Du var förvirrad och förvånad men samtidigt ledsen.
När du kom in till din mammas rum tittade hon på dig utan att säga nåt.
- Mamma, jag måste till ungdomsmottaningen snart.
Hon tittade på mig tog bort sina glasögon och sa:
- Gumman vad händer... Du vet att du kan prata med vem om det är nåt?
Du log mot henne och sa
- Det är inte jag... Det är Melanie men snälla fråga ingenting för att jag vet ingenting heller.
När du gick ut ringde du Justin för att för att åka till ungdomsmottagningen (det tar 2 timmar med buss)
Samtal:
- Hej Justin det är Lucia.
- Heej! Skulle du inte städa ditt rum?
- Jo, men jag måste till ungdomsmottagningen först med Melanie... Kan du hämta oss med din limousine?
- Men vad har hänt?
- Jag berättar sen okej?
- okej jag kommer om ungefär 10 minuter.
- Tack, förresten älskar dig...
- älskar dig också... Puss.
*Slut med samtalet*
Du gick snabbt till ditt rum för att se om Melanie hade lugnat ner sig.
Hon låg på din säng och tittade upp på taket. Du satt dig brevid henne .
- Gumman, jag vill att du ska berätta allt nu...
- Lucia... Du vet inte hur det känns... sa hon medans många tårar rann ner.
Du kramade henne och försökte lugna ner henne men det gick inte för att hon grät mer och mer.
Plötsligt hörde du din mamma öppna dörren och prata med nån.
- Melanie, vi måste ner nu...
- Jag vill inte... Jag orkar inte...
- Jo, vi måste Justin väntar på oss där nere sa du och tog hennes hand.
När ni gick ner började din mamma titta på Melanie väldigt mycket så du var tvungen att viska till henne att hon skulle gå...
När hon hade dragit iväg gick ni till Justins limousine.


3 TIMMAR SENARE


Vi var i ett rum som var vitt... De flesta som var där var tjejer som var i alla ålder men mest tonåringar. Några satt helt själva
och några satt med kompisar...
Melanie hade sitt huvud på mina ben och Justin hållde min hand. Melanie tittade upp hela tiden och log...
Justin tittade på Melanie och Melanie log mot honom också men man märkte inte att han tittade på henne eftersom
han hade svarta solglasögon och en mössa som gömde hans hår och panna. När Justin märkte att Melanie började bli nervös
kysste han henne på kinden. Efter några minuter var det Melanies tur. Hon gick upp från soffan vi satt i och hon
log mot mig och mot Justin och hon gick iväg till rummet.
Justin såg att jag var lite orolig så han log mot mig och kysste mig.
- Älskar dig sa han.
- Älskar dig också sa du medans du la ditt huvud på Justins axel.
Justin log mot dig och sa
- Ska du berätta nu vad som har hänt?
- Som du ser... Melanie är gravid.
- Oj då... Vem är pappan då?
- Jag vet inte hon ville inte berätta.
Justin var tyst.
- Vet du vad? frågade han efter några minuter.
Du tittade på Justin.
- Jag skulle bli den gladaste människa på jorden om jag nån gång får veta att du är gravid och att jag är pappan, sa Justin och tog din hand samtidigt.
- Justin, det är inte så lätt som det låter.
- Jag vet... Jag har själv sett vad min mamma har gått igenom... Men skillnaden är att du har en person som älskar dig
och som skulle göra vad som helst för dig... Han log mot dig och han började närma sig för att kyssa dig. Du kände hans tunga i din mun och du kramade honom samtidigt.
Plötsligt såg du Melanie utanför dörren där hon gick in för några minuter sedan.
När jag såg henne hade hon ett leende i hennes vackert ansikte. Hon log mot mig och jag visste att det var hennes lycko dag... Hon var inte gravid.
Jag log mot Justin och vi gick till Justins bil.
Hemma hos dig
Melanie hade gått hem och Justin skulle sova över i mitt hus. Men när vi kom in fanns det ingen hemma. Jag gick till köket för att se om mamma hade lämnat ett lapp
och hon hade gjort det och det stod på lappen:
"Jag ska till min mamma, kommer imorgon puss älskar dig. Mamma"
Du visade lappen till Justin och han log.
Ni gick till ditt rum. Och båda två la sig på sängen. Justin hade börjat komma närmare och du blev helt varmt i kroppen.
Han började smeka din mage och sen dina ben... 
Du ville inte att det skulle ta slut tills...




NOVELEN DEL 8 :)


tills.... Justin började smeka dina bröst och du var tvungen att gå upp från sängen. Du hade inte märkt nåt men
du var utan tröja och Justin utan byxor. Justin log mot dig lite "snett"
Och du tittade på honom utan att ta bort dina händer från dina bh ( Du tyckte att det var Pinsamt)
- Förlåt Lucia... Jag skulle aldrig kunna göra nåt som du inte vill att jag ska göra... Förlåt!
- Men det gör inget sa du medans du var på väg till sängen igen. 
Du la dig brevid Justin och Justin kramade dig och läggde sitt huvud på din mage.
- Tänk om nån gång iställer för att höra dig andas hör jag ett litet bebis som rör sig runt i din mage? Sa justin
medans han smekte din mage igen och kysste dig.
- Nång gång kommer du att kunna höra bebisen sa du och du log mot honom och smekte hans hår samtidigt.
- Lucia... Jag vill att du ska följa med mig till Opra imorgon... Jag tänkter inte gömma våran kärlek
- Tycker du verkligen att det är ett bra idé?
- Jag kan inte lova nåt... Men jag kommer att skydda dig från allt som händer...
- Me Jus... Du hann inte säga nåt för att Justin hade redan kysst dig.
Du log mot honom och han log mot dig...
-Vill du gå ut en liten stund frågade han.
- Mmm... Men ta bort dina solglasögon ahahah hur ska jag veta att du inte tittar på andra tjejer?
Justin log mot dig och han började skratta.
Han lämnade solglasögonen i min säng och vi gick ut. 
Ute:
Ni pratade om allt möjligt... Kärlek , kompisar, familjen osv...
- Jag är stolt över dig sa Justin och han kysste dig på pannan.
- Varför?
- Du gör allt för dina kompisar och för personerna som du älskar... sa han och log mot dig.
När han log mot dig blev du helt varmt i kroppen så du var tvungen att kyssa honom. 
Först började du närma dig men sakta väldigt sakta, du kramade honom och kysste honom. 
Och du kände hans tunga i din mun... Du ville inte att det skulle ta slut tills du såg mer än 3264474746
Paparazzis. Du blev rädd för att alla tog bilder på er...
Justin tog din hand och gick vidare... Alla paparazzis följde bakom er och de ställde olika frågor.
Men alla frågor handlade om samma sak. tex: Vem är hon? är hon din tjej?
Men efter 3467 frågor stannade han. Han tittade på dig och en tjej frågade.
Vill du berätta för oss vem hon är?
- Hon heter Lucia, och hon är min tjej... Jag älskar henne och hon är mitt liv.
Han tog dig och kysste dig. Du kunde inte tro att Justin vågade visa för alla sina fans att JAG var hans tjej.
Vi gick vidare till mitt hus utan att säga nåt till varandra efter det som hade hänt.
2 TIMMAR SENARE:
Kl var 8 på kvällen och du var jätte trött... Idag hade hänt för mycket. Du satt på soffan med Justins huvud i dina ben.
Justin låg och sov... Du kunde inte sluta titta på honom för att han var så söt
när han sov. 
Du kunde inte tro att du hade Justin på dina ben och att du kunde vara såååå nära honom!
men ja det var sant... Du var det och ni älskade varandra.
Du tänkte på det som hände idag och på måånga andra saker.
Plösligt såg du att Justin stirrade på dig.
- Vad tänker du på? frågade han medans han smekte dina ben samtidigt.
- På många saker fast mest om oss sa du och du log mot honom.
- Är du sur för det jag gjorde idag? Frågade Justin samtidigt som han smekte dina ben.
- Vad gjorde du idag?
- Jag berättade för alla att vi var tillsammans...
- Inte alls... Jag blev den gladaste tjej i hela världen när du gjorde det.
- För att du är tillsammans med Justin Bieber elrh? Sa Justin medans han skrattade ( Han skojade såklart )
- Nej... Jag är glad för att ha dig...
Justin log mot dig och läggde sitt huvud på dina ben igen.
- Vet du nåt? Du är mitt första tjej... Eller som jag har älskat så mycket!
- Och du är min första kille ahaha!
Justin log mot dig och kysste dig som han brukade göra när han var glad.
- Ska vi laga mat? Jag är hungrig sa du medans du fixade ditt hår.
- Nej, det behövs inte... Vi kan beställa pizza.
- Jag har tyvärr inte pengar sa du.
- Men jag har och jag bjuder! Sa justin medans han visade pengarna.
30 minuter sedan:
- Pizzan var jätte god, tack så mycket.
- Varsågod! Jag diskar sa Justin samtidigt som han tog din tallrik.
- Nej det behövs inte jag kan göra det sa du och tog tallrikarna från Justins hand.
- Okeeej, jag ska upp för att byta om.
Du nickade.
När du hade diskat klart ropade Justin på dig.
- Lucia kom!
- Jag kommer!
Du sprang upp till ditt rum. Då såg du Justin på din data och han pekade på skärmen.
Du kom fram till din data för att se bättre och när du såg bilderna blev du helt chokad!
Mer än 3262345672 bilder på dig och på Justin. 
- Oj då! Sa du samtidigt som du läggde ditt huvud på Justins axel.
- Mm... Jag vet...
Båda 2 var tysta... Ingen viste vad skulle säga. Tills Justin stod upp och du med.
- Jag tror att vi borde skita i de där bilder! Jag bryr mig inte om vad de andra säger...
Jag älskar dig och ingen kan ändra det.
Du log mot honom men han kysste dig.
Han tog dig mot vägen och ni började hångla med varandra. Justin tog bort sin tröja och du din.
Justin tog dig till ditt säng. han la sig på dig. Han smekte din rygg medans ni kysste varandra... 
Han försökte ta bort din BH. 
Han började pussa din hals och sen började han gå ner tills du tog bort hans ansikte och du log mot honom.
- Inte än Justin... Jag känner mej inte berädd för det här.
- Jag förstår sa Justin medans han kramade dig och han log mot dig.
- Älskar dig sa han.
- Älskar dig också svarade du medans du tog på dig Justins tröja och log mot honom ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av biebersgirl - 11 juni 2011 21:32

ska göra en ny header vilka bilder ska jag ha med i den?? 1    2 3    4    5 6      7 8 9     10 11 12    Kommentera vilka nummer nu tycker jag ska ha! :)   SNÄLLA (jag kan inte bestämma själv!!) ...

Av biebersgirl - 10 juni 2011 22:06

  Då: Hoppas ni fattar vad jag menar...:]        

Av biebersgirl - 5 juni 2011 19:27


Någon annan än jag som ska köpa den här?:)  

Av biebersgirl - 5 juni 2011 19:25

Jag älskar dig Justin, riktigt fucking mycket. Mest av allt, guuud vad jag älskar dig! Finaste, ♥...

Presentation


I denna blogg kan du läsa om 'the king of pop' Justin bieber!

Beliber always and forever!:]

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur många år är du som läser min blogg?
 2-4 :P
 5-7
 10-12
 12-14
 14-16
 16-18
 18-20
 20-22
 elr annat...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards